Wij zijn erg blij met Qlinx, want het bespaart ons dagelijks veel tijd en geeft ons rust en overzicht!

Evean is een zorgorganisatie die de meest complete en beste zorgaanbieder van de regio wil zijn. Evean wil haar klanten een compleet én samenhangend aanbod van zorg, behandeling, welzijn, wonen en diensten bieden, waarbij de cliënt en zijn behoeften centraal staan. Omdat zorg mensenwerk is gaat het erom de juiste zorgverlener te vinden die past bij de vraag. En dat is een belangrijke taak voor het planbureau van het facilitair bedrijf van Evean in de regio West Nederland. Zij krijgt steeds meer vragen van cliënten waar iedere keer de juiste mensen bij gevonden moeten worden. Evean Facilitaire Bedrijf gebruikt Qlinx hiervoor dat hen veel tijd bespaart, duidelijkheid en overzicht geeft. 

Alette Bout, planner bij Evean Facilitair Bedrijf vertelt: “binnen Evean krijgen wij als planbureau de laatste tijd steeds meer aanvragen voor flexibele inzet. Inmiddels zijn het er soms 2000 per maand. Elke keer moeten wij uit onze flexpool van 150 mensen weer de juiste mensen zien te vinden die beschikbaar zijn voor bijvoorbeeld het draaien van huishoudelijke diensten. Dat deden we voorheen door veel te bellen en te mailen en dan te wachten op antwoord. Nu we Qlinx gebruiken hebben we de mogelijkheid om tegelijk mensen uit te nodigen en we krijgen veel sneller een reactie. Het scheelt ons al met al veel telefoontjes en zeeën van tijd.

  • De kwaliteit van dienstverlening is omhoog gegaan door de juiste mensen op de diensten te plaatsen
  • Onze flexpool is blij om te communiceren via de app
  • Wij hebben onderling een veel beter overzicht van alle openstaande diensten en kunnen het van elkaar overnemen
  • Openstaande diensten worden veel sneller ingevuld
  • Het team heeft veel meer rust en overzicht gekregen

Wat ook ideaal is dat je via Qlinx uit je flexpool de juiste flexwerkers kunt uitnodigen voor een dienst als het extra belangrijk is dat ze goed ingewerkt zijn. Dat komt de kwaliteit van de zorg voor de cliënt ten goede. Flexmedewerkers geven aan dat ze zelf ook meer overzicht hebben doordat diensten nu in hun agenda staan. De nieuwe Qlinx app maakt het ontvangen van uitnodigingen voor het draaien van diensten mogelijk. De app wordt inmiddels door het grootste gedeelte van onze flexpool naar tevredenheid gebruikt.

Alette Bout aan het werk bij Evean

De collega van Alette, Mirjam Duijst vult aan: “wat ik erg prettig vind is dat we met Qlinx kunnen zien binnen ons team van planners wie welke flexmedewerkers uitgenodigd heeft. We hoeven niet meer te zoeken naar mailtjes van collega’s, alles staat nu duidelijk en overzichtelijk in Qlinx. Dat voorkomt dubbel uitnodigen en veel gedoe. Het overdragen van planningsaanvragen bij vakanties is ook veel makkelijker geworden”.

Mirjam: “we zijn erg blij met Qlinx, want het bespaart ons dagelijks veel tijd en geeft ons rust en overzicht”.

Alette Bout, planner bij Evean Facilitair Bedrijf  Tel: 0299-394420

Logo Evean